New year, nothing to fear

Hello hello.
Länge sen sist, javisst!
Jag har bott på stugan sen den 19:e december till idag för nu kom Henrik hem igen efter att ha varit hemma och i Falkenberg.

Jag har haft ett jättebra slut på året. På julafton var vi hos min kusin Sara och hennes karl Jimmy i Tomterna. De var julfirande med god mat och tomte. Jag fick mest presentkort och pengar men även lite smågrejer, inte fyskam!

Jag tog de lösa pengarna jag fick och la till lite egna och köpte en skoterhjälm och glasögon som såg ut såhär:


Nyår firades väldigt lungt hos min bror med god mat!


Räkcocktail by Stina till förätt



Älgfilé med potatisgratäng, sås och sallad av Robert. Var helt klart bland det godaste jag någonsin ätit.

Till efterrätt blev det marängsviss av mig, har ingen bild men det var också gott!

På dagen D såg jag ut såhär:





Igår så var jag till min bror i Botsmark och körde skoter och pimplade med honom och Christer. Jag vann pimplarligan, fick två miniaborrar och dom fick inget!







Jag höll såklart min lilla brorson John ett tag också, han blir snart en månad och är så fin!
Imorgon ska jag tillbaka och grilla och sälja korv på en av deras skotertävlingar.

De var nog allt för nu! Funderar på att köra en tillbakablick på 2012 här framöver. Be patient :)
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0