Det blir bättre nu

Har varit sjuk i några dagar nu, men idag har det börjat vända mot det bättre.
Jag känner mig framförallt alltid som en liten slusk när jag är sjuk så idag har jag haft hemmaspa
med dusch, hårinpackning, ansiktsmask, fotvård m.m. så efter det kändes det ännu bättre.
 
Mina absoluta favoritprodukter vad gäller hudvård just nu är dessa:
Vitamin E Cream Exfoliator, en ansiktsscrub (i tuben) och Vitamin E Sink-in Moisture Mask (i burken)

Jag brukar använda scruben i duschen 2 ggr i veckan typ efter jag tränat, sen så använder jag masken innan jag går och sover och tvättar bort den på morgonen så är man len som en barnrumpa =)
 
Det får bli dagens tips!
 
Godnatt :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yjo

Underbar blogg

Kram Yjo

2012-09-25 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0