Time slipping by

Hej hej. Länge sen sist, men tiden går så fort.
Vad har jag gjort sen senast? Skola, Besökt Falkenberg, Tränat, Klippt lugg, Blivit sjuk - igen.
 
Just nu har jag någon inflammation i kroppen så jag har ont överallt, värst i ryggen och i nacken.
Imorgon måste jag till skolan för idrottsgruppen - som jag är med i, har friluftsdag. Kommer dock inte delta men kanske dömma och hejja på, de var synd för jag hade verkligen sett fram emot det.
 
Något roligare hade vi ju dock när vi var i Falkenberg på Halloween party.
Det var dock lite smådrygt att först ta flyg ner till Stockholm och sedan åka bil 60 mil till Falkenberg, jag överlevde men ville inte sitta på flera dagar.
En bild på en del av oss som var där - jaf i army outfit obviously ;)
 

Jag vet inte om det är någon fler än mig som börjar komma i lite julkänslor. Det har ju varit kallt från och till, de senaste dagarna har de ju mest bara varit regn, men igår blev det minus och genast finare väder. Så då har jag börjat spana på lite julgrejer.
 
Kuddfodral - cellbes.se
 
 
 
 
Adventsljusstake i zink - Maxi Stormarknad
 
 
 
 
Julstjärna på fot - Maxi Stormarknad
 
 
 
 
Julkula men belysning - Jula
 
 
 
Idag har jag gjort något superkul, jag har beställt biljetter till Bon Jovi i maj till Mamma, Henrik och mig. Jag är superexalterad, Bon Jovi är förmodligen min största idol.
 
 
 
Avslutar med en av mina favoritlåtar just nu, so long!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0