Dagens sanning

 Varit hemma idag, har inte alls känt mig kry.
Men för att komma till dagens sanning så blir man mycket gladare av färg! Speciellt nu när det börjar bli mörkare utomhus. Jag brukar försöka att något färglatt på mig varje dag för man blir verkligen gladare! Än om man inte inte vill ha någon färgad tröja eller byxor kan man alltid ha färglada sockar t.ex.
 
Som dom här från Happy Socks.
 
Igår så storhandlade jag på Maxi och köpte bl.a. farsdagspresent, inte glömmer ni väl farsdag på söndag?
 
Nu funderar jag på göra min goda Lchf smoothie.
 
Recept (ungefär)
 
1 dl creme fraiche
125g bär (jag hade blåbär och hallon)
2-3 msk proteinpulver chokladsmak
Mjölk och grädde tills du uppnår önskad konsistens.
 
Mixa med ihop, jag använde stavmixer. Supergott! Det söta får man från proteinpulvret.
 

Det var allt för tilfället :) Hejsålänge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0