You're everything I'm dreaming of

Hoj hoj hoppas ni har de skoj.

Sitter hemmar och tråkar, är sjuk de är aldrig särskilt party. Sen så är det lite segt när man mår dåligt men ändå inte kan sova. Men men, börjar kännas lite bättre iaf!

Sitter hemma och längtar efter Portugal och har beställt efter solskydd från Hawaiian Tropic och lite annat smått från Eleven.se.

Längtar också efter att jag snart ska på stan med mamma, köpa shorts, solbrillor, hatt, linne och tyg till en klänning som hon ska sy åt mig.

Två av mina favoritfärger just nu är


Royal blue som de heter så fint på engelska... eller kornblå som det heter så fult på svenska


Sofi Fahrman har den perfekta kahkigröna färgen på denna skjorta från Forever21 som förövrigt är dösnygg!
Bild: Streetstylers.se via Sofis blogg


Eller bara någon glad färg.



En bild på lilla mig.



Nästa gång ska jag nog lägga upp bilder från våran friluftsdag på önskan av mamma (som inte har facebook)





Och nu låten jag drog titel referensen ifrån

Kommentarer
Postat av: Sofia - mitt liv med LCHF

GUD vad fin du är! Tack, älskar verkligen klänningen, den är supersöt. Hihi, ja, de runt omkring mig säger det iallafall så jag hoppas det stämmer.



Kram!

2012-04-02 @ 19:19:28
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0