What a wonderful day

Vi åkte som sagt till Stockholm idag och det har varit en underbar dag!
Vi träffade upp lite kompisar och hade väldigt trevligt. Roligast var att träffa min kompis
Daniel igen som jag inte träffat på kanske 3 år.

Blev lite shopping också, bl.a. de blå byxorna från gårdagens inlägg, två tröjor, sockar och ett par sneakers.
Riktigt nöjd!

Tänkte visa hur jag skulle vilja matcha byxorna!









De fiiiina skorna kommer ifrån Nelly.com

Det enda tråkiga är att jag vet att jag aldrig skulle kunna gå i dom pga;
1. Klackarna
2. Får skavsår av pumps som slutar just vid hälsenan.


Men drömma kan man ju :)









Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack, det känns riktigt bra faktiskt! Åh, så himla himla duktig du är! Det är så härligt när man nästan känner från en dag till en annan att man är smalare, jättekul verkligen. Jag tror det är bra att ha kortsiktiga mål, typ att man ska göra något ett visst datum, för då blir det mycket lättare. Vi ska ju till London i maj och då jävlar ska jag vara i bättre form än någonsin! Kram

2012-03-11 @ 14:28:11
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0