Don't change me...

...don't make me, just fit me.

De är Maybelline New Yorks slogan för deras nya serie "Fit me".

Den har ju varit väldigt ombloggad nu på slutet och rosad så därför bestämde jag mig för att prova.
Köpte setet med foundation, concealer och puder idag i färgen 120.

T.o.m. kassörskan sa: "Åh det där har jag också, den är så bra".
Så jag gick hem och provade.
Första intrycket: Det bästa jag har provat, no doubt!

Återkommer efter en längre testperiod.



Dagens "I want this":




Bh Gina Tricot 69kr
Byxor Cubus 229kr

Nu blir det att dyka i säng! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej jag gör dem i ett helt vanligt gratisprogram som heter photoscape :) älskar redigering!!

2012-03-09 @ 12:17:35
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0