Dreaming away

Längtar så mycket efter att fara till Portugal nu! Vi far i slutet av april och jag har suttit och kikat på massor av bikinis. H&M fick in deras sortiment åtminstone på nätet idag och jag har suttit och glott en hel del på Asos.com där jag funderar på beställa en från rean, för dom hade gratis frakt nu också!
Satt även och kikade på Ellos där dom hade toppen erbjudande 50% rabatt på reavarorna. Blev ett par shorts för 99kr! Hoppas bara dom passar :)

Annars har jag stått och stirrat på nagellack på Kicks idag.
Och hittade den perfekta skinnjackan på Kappahl, men nu får jag hejda mig!

Åt förövrigt en fantastiskt god kycklingsallad till middag, från HP's. Båda tummarna upp.

Förövrigt har det varit en intressant dag, hade religion hela dagen och skrev och redovisade om Jehovas Vittnen, riktigt intressant faktiskt!

Nu planerar jag snart att krypa till sängs så blir ingen låt idag tyvärr.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0