Denna dag + tyngdlyftning

Skoldag idag, haha glömde slå på väckarn men vaknade som tur var halv åtta (bussen går 5 över)!
Älskar min jeansväst (klippt av ärmarna på en Gina Tricot skjorta) vilket lyft säger jag!
Mådde jättedåligt (fortfarande) men de gick över under dagen.
Hade först engelska där jag skriver en novell, hände inte så mycket, tjattrade mest och stirrade in i väggen. Åt lunch med trevliga vänner i skolan, blev flygande Jacob för typ fjärde måltiden i rad och sen hade vi Portugallektion, där de inte heller hände så mycket.

Henrik, Maria och jag gick på stan en stund och jag köpte en födelsedagspresent åt min brorsdotter som fyllde 15 i fredags! Jag hoppas hon ska gilla den :)

Sen gick vi och kolla på jackor åt Henrik, han hade sönder sin och vi hittade en snygg Valent jacka på rea inne på Carlings så mission completed.

När vi kom hem sov jag en snutt och bakade därefter semlor till skolan imorgon, fetisdag :D Men inga semlor när man är på lchf, så tur jag ska till doktorn så slipper jag sitta med snålvattne rinnandes när alla andra äter.


Bjuder inte på musik idag men ett klipp från Matildas "tidiga tyngdlyftningskarriär" den bjuu ja på :D




Soo long!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Sv. Vad roligt att du är med och tävlar om locktången, lycka till.=)

2012-02-21 @ 12:45:36
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag lät också bli semlorna :D återkoppla gärna om hur mycket du gått ner :) kraaaaam!

2012-02-23 @ 20:58:46
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0