Today

Idag har jag har jag haft en väldigt produktiv dag. 10.40 åkte jag till stan och åkte inte därifrån förrän 16.
Tänkte visa lite vad jag köpt idag:
BB-cream - The Bodyshop, sminkbortagning/rengöringslotion - Apoteket, Isadora Lash Growth Serum & Isadora Lash Growth Mascara - Kicks, Läppstift Survivor Sheer - Make Up Store, Kajal (som ögonbrynspenna) Taupe - Make Up Store.
 
Hårsmycke - H&M, Bodylotion Shampoo Balsam och Ansiktsmasker - ÖoB
 
Tshirt - H&M
 
Sen på kvällen pysslade jag lite
Piffade till mina kattmatsburkar jag sen tidigare målat med organzaband jag köpte på Ohlsons tyger.
 
Gjorde ett enkelt armband tänkte lite fyra elementen - Fire, Air, Earth, Water
 
De är lite vad jag sysslat med idag förutom att typ betala räkningar :P
De var nog allt för ikväll så godnatt :)

Kommentarer
Postat av: emma - skönhetsgalen!

Ja! Älskar spec hundar, hihi.

Åh du måste berätta om BB-krämen sen. Har test här hemma men tror den dock är för mörkt för mig och så vill jag helst ha något naturligt. Men jag vill gärna veta endå vad du tycker :)

2012-08-28 @ 20:52:55
URL: http://lifeofwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0