Delay

Jag har tänkt skriva ett inlägg väääääldigt länge men har helt enkelt inte blivit av.
Kan ju skylla på att vi inte haft internet på länge men vi har haft det i kanske två veckor nu iallafall.
 
Vi har gått och väl hunnit att flytta nu och jag stortrivs i vår nya lägenhet! Får ta bilder någon gång när jag har nystädat hehe...
Annars har det varit en lugn sommar, har jobbat på samma äldreboende som förra året.
Jag har även varit i fjällen, kom hem nu i onsdags och det var riktigt härligt! Tog massa bilder som jag får lägga upp senare.
 
Har även börjat försöka få in en god vana att gå varje dag, det började i fjällen med att att jag och mamma tog en promenad på ca en timme, dagen efter fjällvandrade vi och gick sammanlagt lite mer än 3,5 timmar (ca 2 timmar upp och 1,5 timme ner), den tredje dagen gick vi ca 40 minuter, den femte dagen gick jag inte alls för då åkte vi hem och sedan firade vi min kusin och min mosters födelsedagar, men igår gick jag och Stina 1 timme och idag gick jag lite mer än 40 minuter.
 
Har en inställning nu som inte gör det så jobbigt att ta sig för att gå, jag tänker varje minut jag går är en minut längre än om jag låtit bli. Som idag, jag tänkte gå till min bror och dricka kaffe, det tog 12 minuter. Han var inte hemma och jag var inte trött så jag gick en bit längre och sammanlagda promenaden tog 42 minuter och då hade jag både hunnit bli svettig och få puls för jag höll ett ganska raskt tempo, men det kändes inte motigt alls.
 
Sen så har jag köpt nya skor så nu är det en fröjd att vara ute och gå!
 
Rundar av detta med lite bilder!
 
Jag strikar en posé i Borgafjäll
Mina nya kära Nike Lunareclipse 2!
Blev sugen på att se hur de skulle se ut om jag hade haft lockigt hår så jag tog fram plattången och tadaaa!
Tog dock en väldig tid med min hårtjocklek men blev ändå rätt nice!
 
De får vara allt för ikväll! Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0