Snart påsk!

Snart påsk! Alla har redan börjat säga glad påsk men de fattar jag inte riktigt... De säger man väl på påskafton?
Hur som helst är de lite ledsamt för hur barnsligt det än låter så brukar jag få söka efter ett påskägg som mamma har gömt varje år (det är tradition) men nu när jag inte äter godis så kommer jag ju säkert inte få något påskägg heller :(

Men vi fick faktiskt ett gemensamt påskägg från Henriks föräldrar med 100 kr var i. Men det är ju liksom jakten på ägget som är halva nöjet.. Får försöka nöja mig med det! Om det nu blir någon sådan ens?

Idag var jag iallafall på Obbola skolan och hälsade på! De hade maskerad, de har dom alltid på skärtorsdagen vilket jag helt hade glömt bort! Hade varit lite roligt om jag klätt ut mig till helt oigenkännelig och bara glidit runt genom skolan hihihi. Men nu blev jag ju igenkänd och de var ju trevligt det med! Var med på fyrornas musiklektion och lyssnade på när de sjöng karaoke och pratade massa strunt med Karin. Just like old times. (För er som inte hängt med så praktiserade jag på Obbola skolan som musiklärare i över ett halvår.)



Men nu måste jag se top model som jag missade i tisdags sen blir det bästa frisören!



Old goodie!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0