En lång dag senare

Har spenderat dagen hos veterinären. De var lite pissigt. Vi upptäckte igår två små knölar på Kellies rygg, som bölder och blev oroliga och ringde veterinären. De sa att vi kunde avvakta till idag så idag tog vi och åkte till veterinären i Vännäs. Väl där så fick vi gå in på ett rum, Kellie fick ta tempen, hon hade lite feber och sedan fick hon lugnande och vi fick sätta oss och vänta igen. Efter ett tag kom veterinären ut och sa att hon upptäckt att bölden var mycket större än vad det sett ut som, ett stort parti över hela ryggen. Hon hade fått lov att söva henne och sätta in ett dränage genom den delan av ryggen. Under tiden fick vi åka in till Vännäs centrum och göra stan där... Eller ja vi åt, sen gick vi på apoteket där farmasisten (som omöjligt kan ha varit utbildad farmasist tog 30 minuter på sig!) Och då hade dom inte ens ena medicinen utan de som tog tid var att hon inte kunde skriva och att hon inte fattade.
Sedan gick vi förbi djuraffären och köpte lite götta åt Kellie nu när hon varit duktig. Sen bar de av mot stan där vi for förbi skolan och sedan ett annat apotek för att få medicinen som krävdes, hela kalaset tog hela dagen.

Nu är Kellie en liten förvirrad tjej med rakad rygg med äckelpäckel på och en stor tratt som hon måste ha på sig, fast hon försöker bara backa ur den hela tiden. Hon går och stöter i alla hörn för hon är inte så liten och smäcker med sin tratt, stackarn.

Nu är jag iallafall bänkad i soffan och alldeles slut! Ska nog göra en tidig kväll.
Tänkte bjuda på lite bilder


Lilltjejen innan olyckan, håret som precis börjat växa tillbaka på ryggen


Gosigos


Lillebror Todd har hittat en ny favoritkudde


Ska se om den här tidningen är något att fortsätta köpa, första intrycket: Mycket reklam=dåligt


Bild från årets första grillning guuu så gott he var!


Jag för någon vecka sen


Ludde när vi var hundpassare för ca en månad sen


Jag redo för powerwalk! Ca en månad sen de med!


Todd får avsluta bilderna med en klassisk Todd pose.

Han är förövrigt ute på stugan nu så Kellie får nå ro medans hon rehabliterar sig.

Imorgon ska vi förresten fara och kolla på en lägenhet i Obbola, kul kul! Förhoppningsvis vill vi flytta dit! :)


Kommentarer
Postat av: linnea

Visst är han, han är sockersöt!

junior har köpt gott kött till honom som vi ska ge honom imorgon ;) det kan lätt bli så om man är tjej ;) jag skulle säga att det är samma sak för mig:O väskan min är proppfull.. jag kommer helt klart få betala extra åtminstone när vi åker hem från portugal! men det blir nog bra, skönt att man äntligen packat klart och nu ska jag luta tillbaka! på måndag smäller det!

kram!

2012-04-21 @ 00:49:13
URL: http://ournotebook.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0