10 dagar kvar!

Nu är det bara 10 dagar kvar tills vi åker till Portugal i två veckor, resfeber se nanting!
Men det ska bli kul, men det är ännu en del arbete kvar innan vi far!

skojskojskojskojskojskojskoj!

Har blivit en hel del fuskande från LCHF:n på sistone... hade +0,1 kg i måndags, så de är inte direkt världens undergång, livet är inge kul om man inte får unna sig ibland.
Jag har ju dessutom lånat Ludde i över en vecka så dagliga promenader har det blivit med! En dag gick jag hela 1 mil!! Sedan var jag och Henrik på gymmet i veckan. Gymmade nästan två timmar och de var så skönt, körde stenhårt, that's the only way att gymma för mig :) Känns som man har fått mer ork av denna kosthållning också, många påstår att man inte kan träna hårt om man äter LCHF men att man kunde!

Jag tog 160 kg i benpress... mer ska det bli! Kommer nog dröja innan det blir 160 kg i bänkpress dock ;)
I bänkpress körde jag 20kgx10x3 och har inte riktigt provat att maxa.

I helgen är det dags igen, då blire Jag, Henrik å Stina. Vi tänkte gymma och sedan simma på det kommer bli så härligt, jag älskar nämligen att gymma.

Jag vet inte riktigt mer vad jag kan säga om lovet, har varit ganska händelselöst annars...
Idag åkte jag på eftermiddagen ut på stugan och färgade mammas hår och hon färgade mitt, färgade och plockade hennes ögonbryn lite lätt också. Dom ska dock plockas lite mer när vi använder en bättre pincett! La i lite ny färg i mina bryn också så att dom är redo för en utlandsresa!

Sedan satte jag i slingorna jag köpt, keratinslingor av äkta hår. Jag hade två röda och en svart, råkade dock bränna bort limfästet på ena röda så det blev en röd och en svart istället. Sedan klippte jag in dom i min hårlängd.

Väldigt nöjd!



Där ser man litegrann i varje fall, vi kan bortse från det faktum att jag ser lite lätt äcklad ut på bilden dock.


Sen var det ju filmen igår, The Hunger Games! Den var riktigt grym så den rekommenderar jag om ni inte sett den!

Avslutar med en riktig klassiker idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket har du gått ner med lchf? är sugen på att själv prova!

2012-04-13 @ 19:06:32
Postat av: Sofia - mitt liv med LCHF

Jag vill ooooockså åka utomlands! Hur avundsjuk som helst. :) men det förtjänar du! Tänkte också fråga dig hur du ska göra era två veckor i Portugal? Ska du köra strikt, liberalt eller inte alls?



Sv; Ja för mig är det ett MÅSTE eftersom jag inte fattar något, inte kan något och inte är intresserad, haha. Lättare för mig att ta ut mig och bygga på det här sättet =)



2012-04-13 @ 23:15:15
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0