Förväntan och ångest

Hej! Nu har uppdateringen verkligen varit under ALL kritik men så är det ibland. Vi har flyttat in i vår fina lägenhet med våra myskissemissar men man slås ju dock av verkligheten när man måste ringa och fixa elabbonemang, bredband osv... Och när räkningarna börjar ha ens eget namn på framsidan(!)
Det är faktiskt lite panik över det trots att det säkert löser sig...

Och från och med idag är det en vecka kvar tills Hanna, Ludvig, Henrik och jag åker till Alanya! Det känns helt otroligt eftersom jag inte haft någon semester under hela sommaren och knappt blivit brun (om man räknar de i Matilda mått över hur brun jag brukar bli) så det ska bli så skönt att både sola och bada.
Det är bara ett litet problem vilket jag jagar upp mig över jättemycket. Resan till och från Stockholm. Först var det inget problem, vi var ganska säkra på att det skulle bli gratis tågresa vilket hade varit toppen, men nu vet jag verkligen inte. Bussresa till och från Stockholm går på 750 kr vilket gör att jag har lite mindre än 100 kr att leva på i Turkiet vilket inte känns okej. Då frågade vi om vi fick låna en bil för isf skulle resan gå på mellan 300-400 kr per person fram och tillbaka vilket hade varit otroligt skönt, men det gick inte heller. Nu har jag bara otrolig ångest istället och oroar mig över allting. Jag har redan fått massa pikar om att resan var en dålig idé vilket gjorde att jag både fick ångest och blev ledsen, nu har jag ännu mer ångest och enda lösningen som verkar va för mig om vi får en gratis resa dit och betala den andra. Eller att bara sitta på hotellområdet hela semestern...

Sen till ett mindre problem är ju att det ligger dåligt till på bikinifronten. Men beroende på hur det går så kanske jag har råd att köpa en där.. Kanske..


Kommentarer
Postat av: mamma

Det löser sig säkert...men du måste ju lägga upp lite bilder på lägenheten.

2011-09-05 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0