I'm the lucky one

Idag är en sån där dag då jag är bara väldigt glad och allt känns bra!
Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag kikar lite på skor på ellos och hittade två par riktigt fina!



Dom kostar 599 respektive 549 kronor.

Igår var jag och Henrik i Svea rikes huvudstad. Det var riktigt trevligt! Vi träffade en kompis, Alexandra "Lalla" och hennes pojkvän Elias, hennes kompis Evelina och en till tjej som jag tyvärr inte minns vad hon heter för hon drog rätt tidigt, lite senare på dagen träffade vi även Fabian. Vi käkade lite kebab därefter gick vi och gjorde stan.

Jag fyndade ett par jeans för 199 kr! På Cubus snälla Cubus kom till Umeå!!
Jag köpte även den fina stickade tröjan jag sett på Kappahl ♥ Bilder kommer senare :)



På kvällen var vi hemma hos Henriks föräldrar i Enköping och då firade vi Henrik och hans syster Cissi som båda fyllt år. Så det blev martini som fördrink sedan lite presentöppning innan vi åt middag.
Middagen bestod av räkcocktail med avocado, räkor och rom till förrätt. Hälleflundra med potatis bjöds till varmrätt och till efterrätt blev det Mascarpone med färska bär och hallonsorbet, de var magiskt gott!
Till maten drack Henrik och jag cider medan de andra drack vitt vin.

På kvällen satt jag och läste lite bloggar och snubblade över märket E.L.F i flera bloggar, bl.a i Hannas blogg och bestämde mig för att kolla in det själv eftersom jag även tidigare hört mycket om det så på E.L.F's hemsida hittade jag massa spännade så skickade iväg en beställning för det var galet billigt! Dessutom låg frakten på typ bara 42 SEK trots att det var från England.


Ikväll blir det flyg hem igen, jag längtar hem ♥ Borta bra men hemma bäst är verkligen ett påstående som stämmer in på mig och nu har jag inte varit hemma en enda helg sen 11 september. Först en vecka i Turkiet, helgen efter det konsert i Göteborg och i helgen Enköping och Stockholm, nu längtar jag hem för att vara hemma länge framöver och mysa med mina små älsklingar!




That's it for now!

P.s musiktips The Lucky One med Manuel Fervenza, Check it out on spotify!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0