Today

Dagen började med en uppfriskande 2 timmars lång uteritt med Emma! Det var riktigt härligt och behövligt
och vi var som vanligt värdelösa på hitta bra ridstigar som inte slutade i rågångar eller helt enkelt slutade, men tillslut tog vi oss runt. Hahah Doris skallade mig idag, de blev en bra smäll så nu har jag huvudvärk... (Det var självklart inte med mening).

Efter vi varit i stallet så åkte jag hem så åt jag och Henrik, jag bytte även om sen bar de ut på stugan för att fira pappa. Han fick handskar och duschcréme. Vi åt lussebullar, hallongrottor och princesstårta, gott!

Igår var jag ute på stugan och hjälpte till att röja gräs med lie och trimmer.

Jag gjorde även en beställning från Oriflame med bl.a. den här:


Love potion heter den, den hade fått betyg 4,9 av 5 och det var 10 som betygsatt den, så förhoppningsvis luktar den gott! Annars är ju alltid flaskan fin....

Beställde även julklappar åt henriks föräldrar som jag tror var passande!


Blev så att mamma var snäll och beställde skjortan/blusen som blir julafton 2011 för mig tillsammans med ett par svarta jeans!




Den kommer faktiskt från Cellbes...
(Med faktiskt menar jag på att dom mest har tantkläder där)

Men fanns även fina leggings som de blev beställning på :)



Eftersom det är farsdag så blir det en av pappas favoritlåtar som kommer upp (jag gillar den också)

Och med det får jag önska grattis till alla pappor därute.






Kommentarer
Postat av: Therese

Men vad kul med scooter tävlingen låter ju sjukt skoj. Hur ofta är det tävlingar? Visst är det jobbigt med kläder i två rader man kan bli tokig för mindre. Ha en fin kväll!

2011-11-14 @ 19:25:26
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0