Helt enkelt inte

Har haft en bra dag i skolan. Fick för mig att jag ska skriva en novel på engelskan, kändes ambitiöst så vi ser väl hur det går. Sen hade jag portugisiska, vilket jag verkligen inte kan få in i huvudet men jag kan förstå det hur bra som helst. Efter skolan for jag och Henrik till stallet till Doris och jag red lite barbacka, att jag kommer ha träningsverk imorgon!

Försökte göra nått mitt hår lockigt genom att sätta upp det i små bullar men när jag tar ut det lär det se ut som en trollskog.. Sen efter det skulle jag träna på körkortsteorin tänkte jag, men sen så kom Det och tog kraften, lusten och viljan ur mig så nu vill jag bara bädda ner mig istället. Så jag gör nog det. Bäddar ner mig i soffan med serier och mosters lussebullar samt goda chokladapelsin kaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0