Det börjar julas...

Både i bloggen och överallt annars med!

Har suttit och gjort en önskelista, tycker sådant är jättekul!
Här är min årets önskelista allt från eleven.se eller Clas Ohlson





På söndag är det dessutom första advent och jag och Henrik ska stå på Julmarknaden inne i stan på torget och sälja lite grejer tillsammans med några klasskompisar, hoppas det snöat innan dess!

Har fått in lite röster i min omröstning också och 60% gick till att spara ut håret och 40% till att endast färga håret så tror jag ska fara till frisören bara för att toppa och fräscha upp det och sedan färga det, vet ej hur än men vi ser väl!
Påtal om det drömde jag att jag hade fått långt hår! Lockigt var det också!!
Typ såhär:



Nu för att sprida lite julstämmning och rysningar så ger jag er detta!






Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

2011-11-24 @ 07:55:23
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0