Bloggomröstning

Har funderat lite nu, jag är så osäker på om jag ska spara mitt hår eller kapa det kort!
Jag skulle vilja ha långt för att kunna göra mer frisyrer, sätta upp det osv, men samtidigt gillar jag mycket förändring
och har lite dåligt tålamod, därav kanske kort...

För att ge er lite perspektiv lägger jag upp några bilder!

Mitt hår nu:


Alltså, går ner till nackkotan på längsta stället sen sneddat uppåt och en vanlig rak lugg.

Mitt hår som kort (i andra korta frisyrer):





Ja som ni ser har det varit en del korta frisyrer och en del färger, detta är ändå bara en bråkdel!


Mig i långt hår:


Hade dåligt i förrådet med bilder på långt hår, var ganska många år sen senast nu...



Ska jag klippa kort?

 

Snälla rösta och hjälp mig :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0