All or nothing

Nu vet jag att jag varit helt off ett tag men nu är jag här igen!
Jag hade värsta planen tidigare idag för vad jag skulle skriva, men ack de har fallit i glömska!

Nu är lovet slut till mitt stora förtret! Men det är inte så mycket att göra än att ta sig samman och ta tag i verkligheten igen! Lovet var bra iallafall. Vi hade besök av vår kompis Daniel från Skåne mellan tisdag och lördag. Vi hade lite filmkvällar, spelade lite tv-spel sen så var vi på tropikhuset i Holmsund och efter de gick vi på Nisses konditori, de var gott men för mycket grädde på min prinsessbakelse så laktosen gjorde att jag fick magont.











Sen på fredagen hade vi Allhelgona/avskedsfest

Då såg jag ut såhär:



Och så hade jag knåpat ihop naglar som såg ut såhär:





+

Alltså: Depends lösnaglar + China Glaze Ruby Pumps = Voilá

Ikväll var jag och tränade också, känns jättebra att vara igång på allvar!



Vitt var dagens färg på vikterna!



Det var allt för ikväll! Avslutar med en låt av Within Tempatation






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0