Another day in town

Ursäkta för dålig update, som vanligt ;)

Var inne i stan med Henrik idag. Först så träffa vi upp en kompis och åt mat på Great Eastern (kinabuffé)  mums vare!

Var även inne på musikanten och köpte en gitarrbok åt bror, inne på Lekia och köpte presenter åt Freja som fyller 3 år snart, My littlest pet shop eller nått sånt heter dom där små(djuren?) som är så populära som vi köpte. Efter de blev det en sväng till NailZone eftersom mina naglar gått börjat lossna, fått in för mycke luft under dom men snälla som dom är så fixa dom nya i ett annat material och lackade dom helt i en mörklila färg i ett special lack som skulle hålla länge. Var även och köpte en present åt min kompis Erika.




Dålig bild på naglarna


Slänger upp lite bilder på hästen som jag har börjat rida :)





ciaooo

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilken fin häst du börjat rida! Kul!

2011-03-09 @ 17:41:54
Postat av: Sofia

Tack gullet :) jag älskar det verkligen!!

2011-03-09 @ 19:03:18
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0