Fullt sjå

Har varit väldigt dålig uppdatering på senaste tiden men har haft fullt upp helt enkelt!

Nu har vi börjat på att fixa och dona i lägenheten, de var en hel del som behövde fixas (!)
Vi har iallafall målat så gott som hela köket så här kommer lite bilder


Henrik målar lite i köket (färgen ska vara grönaktig än om den ser grå/brun ut på bilderna)

En del av vardagsrummet, som det syns är väggarna INTE dom snyggaste!

Andra delen av vardagsrummet

Vardagsrummet in mot köket

Hallen är faktiskt riktigt fin

Litet rum som lär bli kontor/walkincloset

Maskerar väggen

Toan är också fin

Köket så gott som klart


Work update alltså!

Förresten så är jag nöjd över mig själv ikväll för efter min långa jobbdag (12-21) så bytte jag om till träningskläder och gick till elljusspåret och joggade och gick 3,2 km så tog jag en superskön kalldusch när jag kom hem. Uppdrag skaffa kondition!


Och med denna bild säger jag godnatt




Kommentarer
Postat av: D-man

asuum säger jag! Och lägenheten kmr bli asuum^^

2011-07-03 @ 00:59:16
Postat av: MANDOSA - Amanda

Sv: jasså? Då får jag hålla ögonen på lite olika då kanske :(

2011-07-03 @ 08:45:10
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: Britt Johansson

Hej där!

Kommer att bli jättefint när Ni har fixat klart. Det måste ju vara roligt att kunna fixa och trixa lite själv i nya lyan också så man får en egen touch på det hela! Lycka till!

2011-07-03 @ 10:24:18
Postat av: Jennifer

Hej!

Har du deltagit i tävligen där du kan vinna en gratis pryl från Playman? Den avslutas om endast någon timma. På Playman finns allt från iPhone skal till klockor! Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.

2011-07-03 @ 14:34:26
URL: http://submit.blogg.se/
Postat av: Linn

Lookin' good!

2011-07-08 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0