Vår och sol

Det är helt sjukt att det börjar vara 25+ utomhus vissa dagar och det ger ju en så otroligt mycket livsglädje!

Jag var på gymmet idag och är så grymt nöjd över mig själv. Jag har visserligen tappat lite armmuskler upptäckte jag när jag skulle köra bänkpress, i vanliga fall kör jag 3 set med 10 reps på 55 kg men idag blev det 10, 5, 5 istället men det är inte helt fel de heller! Men det som imponerade mig mest var framgångarna på löpbandet, jag och Henrik körde ett program som hette Weight loss i 20 minuter och där kombinerar dom backar uppåt, nedåt med raksträckor i olika hastigheter men tillslut tyckte vi det gick alldeles för sakta utan höjde tempot och joggade istället för att gå och jag som aldrig brukar orka jogga pga dålig kondis var inte ens trött efteråt utan hade kunnat fortsätta!

Nu börjar jag göra en liten önskelista/köpa själv lista över saker jag vill ha i sommar jag fyller ju 18! :)



Och körkortet såklart, men de kan man ju inte riktigt bara få :)

Och för att avsluta riktigt bra lägger jag upp en låt som jag hörde på inför Eurovision Song Contest och den var grymt bra! Och det går att tillägga att det faktiskt inte är rock ;) Hoppas den vinner!





Take care!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ser ut som en bra önskelista.=) Så skönt med lite värme även om de senaste dagarna tyvärr varit rätt kalla här.



Sv. Ja det är tyvärr lite dyra.=(

2011-05-01 @ 22:21:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0