Progress and a new haircut

Slutet på ännu en vecka. Igår var jag på grillfest för att Stina hade inflyttningsfest. Det var supergott med grillat, man hade längtat efter det nu under vintern. Det blev fläskfilé, fläskkarré med pommes frites, grillsallad, pommes pinnes och en underbar sås som Stina hade gjort. Kvällen fortsatte med bra musik och trevligt sällskap!

Det går framåt med dieten, i fredags hade jag gått ner 4 kilo och det känns riktigt bra!

Idag har jag hängt med Emma och vi for till stallet för att kika på en häst som hon nog ska börja rida, Ester heter hon och har samma ägare som lilla Doris som jag rider och Spira som Hanna rider. De ska bli superkul, härligt att ha två nära vänner med sig i stallet jämt.

På fredag är det maskerad på skolan, de är tradition men jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till! Måste skynda mig att tänka på det. På påsklovet far jag, Henrik och hans föräldrar upp till Jävre just utanför Piteå till stugan dom har där, vi ska nog även fara förbi Piteå havsbad. (För inomhus badet)

Och så har jag ju klippt mig och det blev väldigt kort men bra och jag trivs i det!
Före:




Efter:





That's about it for today :)


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack

allt bra?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

2011-04-10 @ 21:04:09
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV. puss <3 Så himla kul att hon också kommer börja vara där :D

2011-04-10 @ 22:02:54
Postat av: Kashaya

Snyggt!=) Vad roligt det låter med maskerad.

2011-04-11 @ 22:25:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: D-Man

Oo Cool dawg ;) Nä men det blev ju bra ju. Nicely done :)

2011-04-12 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0