Äntligen fredag!

Blir man inte lika glad varje gång det blir fredag? De blir iallafall jag!
Idag har jag vikarierat för min handledare hela dagen och de har varit kul att få prova på
att vara helt själv, trots att jag körde musiklekar med alla utom niorna som höll på se filmen
Pojken i randig pyjamas som ni förresten borde se om ni inte sett den!

Idag är det dessutom min 3:e dag på naturdiet/nutrilett/allevo och jag har gått ner 1,7 kg på två dagar, det känns
great! Tyvärr blir det ett litet uppbrott i det imorgon när jag ska på årsmöte med Barncancerföreningen Norra
då vi ska äta middag tillsammans och kanske lunch med.

Ikväll blir de bara en lugn kväll, Emma kommer ner så vi ska träna på ett "hemligt nummer" och se tredje Twilight filmen Eclipse, för Emma hade inte sett den.

Slänger upp lite random bilder med fredag till ära :)


Hade orange ögonmake för ett tag sen, riktigt fint. Lite svårt att se på bild men
är riktigt bra för dom med blå ögon!


Söta lilla Kellie :)


Mina loved ones :)

Avslutar med en underbar låt



Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: D-Man

Den filmen är hemsk :o

2011-04-01 @ 16:28:09
Postat av: dannie

tack så mycket :D

2011-04-03 @ 23:38:17
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Kashaya

Fin ögonmake, måste testa oranget någon dag.=) Har inte hört talas om Pojken i randig pyjamas.



Sv. Att vara hårmodell var faktiskt ett bra sätt att se till att få lite förändring, lätt att man kör på med samma frisyer annars.

2011-04-07 @ 21:06:51
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0