Båttur och öutforskning

Hej hej :)

Har inte orkat skriva på ett tag med tanke på att så mycket händer just nu i mitt liv. Slutat skolan, ska bestämma
vilken skola och vilket program jag ska gå nu osv. Så nu har jag nästan olagligt mycket fritid...
Ska förhoppningsvis få rätsida på det på tisdag då jag ska träffa Studieyrkesvägledaren.

Idag så har jag varit ute i stugan och då åkte jag och storebror Tobias ut med han båt på en ö, så slänger upp lite bilder :)


Leaving stugan











Farliga regnmoln...
Regnet de bara öser neeeer...
Också lilla jag
Efter regn så kommer solsken


Så det var min dag och och min resa i bilder, slutar med dagens låt

För en gångs skull så var det inte rock(!) Officiella VM låten 2010 - Wavin' Flag med K'naan






So long!

//Matilda

Kommentarer
Postat av: Annabanana

Alltså shittans bananer vilka fina bilder! :o

2010-09-26 @ 15:23:58
Postat av: Britt Johansson

Vilka fina bilder du lagt ut! Önskar det vore sommar igen!

2010-11-11 @ 16:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0