Brunt igen?

Åh nu är det sådär höst och jag bara saknar mitt bruna hår... Jag vill inte ha så där jättemörkt som senast men brunt iallafall just nu har jag mörkblont? hår men tycker personligen att jag passar i mer brunt!


Gillar den här färgen fast kanske en liten aning mörkare...


Egentligen håller jag på spara ut till min riktiga hårfärg men utväxt är so not hot och.
Jag gillar nya L'oreal Soyance men det är permanent färg och jag föredrar att tona så kanske ska göra det...

Får se hur de blir men hoppas på det ;)

Ha en trevlig Halloween!

//Matilda


Rättelse, Soyance är helt klart Schwarzkopf =)

Kommentarer
Postat av: Catti

Klart att du ska färga håret i en sån fin brun ton! Det kommer att passa dig perfekt. Soyance är en fantastiskt bra färg men det är inte L'Oréal utan Schwarzkopf. :-)

2010-10-30 @ 23:36:53
URL: http://www.tosic.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0