Ny design

Nu har jag slängt upp en design ala höst. Det enda tråkiga är att paint drar ner på kvalitén så mycket.
Så ursäkta att det är lite pixligt men de får man ta!

Nu kan ni iallafall se min nya hårfärg i headern men kan lägga upp en jämförelsebild också.
det deprimerande är att inte EN enda har upptäckt att jag har färgat håret.... Skillnaden är ju ganska stor..
Aja that's life. Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen för lite akupunktur, de ska bli härligt!

Nu Före färgning


Ni får ha en godnatts sömn!
Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra (Tinas polare)

Haha, till och med jag märkte ju skillnad i hårfärgen. Fint. =) Din omgivning måtte va blind.

Ps. Kan du inte slänga in bilderna i photoshop då om inte paint funkar? Blir ju mindre pixligt då. Du har väl en PS-skiva va? (pik pik) ;)

2010-11-09 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0