Lilla julafton....

Ikväll hade jag och Henrik lilla julafton och såg på klappjakten. De var supermysigt!

Jag fick den här

sen fick jag även 2 par örhängen och en liten nallebjörn i glas. Sweet.
Blev jättenöjd! Henrik fick ett headset och 3 par kalsonger. Hade egentligen
tänkt köpa en halsduk som såg ut som en Nintendo 8 bitars dosa på tshirtstore men den var tyvärr slut
så då fick kalsongerna ersätta den

sådär ser en sådan ut, dosan då, inte halsduken. Lite dålig bild (google).


Har inte blivit nå mycke skrivande på senaste tiden eftersom det är stressigt med att lära sig spela låtarna inför julavslutningen och så har jag varit för trött när jag kommit hem och sen på helgerna har jag velat slappa, men ska försöka bättra mig :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Mysigt med lilla julafton och det lät som fina julklappar.=)



Sv. Ja blommor uppskattas alltid.=)

2010-12-19 @ 16:50:38
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0