2010 i bilder


Nu tänkte jag ge er mitt 2010 i bilder och med korta ord, ett bra sätt att beskriva det! (De flesta bilder är tagna med mobilen vilket ger varierande kvalité)

Jag har:

Varit i Egypten (Januari 2010)






Haft världens bästa mamma på alla ♥-ans dag (14:e Februari 2010 in case you did'nt know..)

Varit hemma hos Moa och Tobias på alla ♥-ans dag




Blev ihop med Henrik (Mars 2010)

Bröt av mitt bankkort... (Mars 2010)



Kämpat med skolan... (Nån gång 2010)

Kopplat och grejat...



Träffat Rednex på Bosön (Maj 2010)


Åkt med Briggen Trekronor Af Stockholm på Bosön



Tränat i den kända sporthallen på Bosön där bl.a Stefan Holm tränat


Sommarjobbat på sjukhuset (juni 2010)

Undersökt utsikten från taket på Umeå Universitet sjukhus (juni 2010)




På min födelsedag/midsommarafton så var jag härskare på Lill Klubba! (25 juni)

Det var innan jag trilla i vattnet...


Till råga på allt hitta vi en död säl... Miniatyr bild för att bespara känsliga..


Sen var det dags för födelsedagsfest! Detta var de som bjöds (Juni 2010)

Min fina "Trafikkaos på en rosa väg" tårta


Efter det började resan. Enköping (Juli 2010) Henriks mammas blommor


Stek i den 30 gradiga hettan :)

Och jag var grillmästare!


Besökte Västerås (Några gånger 2010)


And off we went to Stockholm! (Juli 2010)
DN på bussen från Ekerö till innerstan

Torun och Egil :)

Lalla på Gröna Lund



On the road again, eller on the track kanske man ska säga.
Sitta på golvet vid dörrarna på tåget och äta sushi är vardagslyx! (Juli 2010)



Efter tågbyte i Göteborg och några timmars resande var man framme i Båstad!
Självklart drog man och bada det första man gjorde klockan 21.30

Lite allmänna Båstads bilder (juli-augusti 2010)

Otroligt nog fick jag en bild på Leo (han är kamera rädd)

Bytte en kran i Båstad





Storebror gifte sig (Augusti 2010)


Var hundvakter (augusti 2010)


Bytte hårfärg (September 2010)


Bytte hårfärg igen... (Oktober 2010)


Köpte en skoter (Oktober 2010)



Fick 2 larver i min sugarsnap.... (Oktober 2010)


Skötte ridå och ljus på Obbolas filmfestival (November 2010)

Fanns fina knappar...


Körde även skoter (November 2010)




Njutit av snön och tränat stenhårt inför julavslutning! (December 2010)


Det var 2010 de!


Kommentarer
Postat av: Anna

Dåligt att läsa detta inlägg när man är hungrig... Nu vart jag sjukt sugen på sushi!

2010-12-20 @ 16:44:41
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Britt Johansson

Men så fina bilder. Det var trevligt att se vad Du gjort under året. Hoppas Du får en trevlig jul och ett fint avslut på året också! Kramar fråns oss!

2010-12-20 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0