Just another day?


Nu känner jag mig duktig! Har precis haft ett 1 timme och 50 minuters pass på styrkegymmet på Gammlia
i Umeå. Jag kan lova att de tog på rejält! Nu ligger jag halvt död hemma i sängen efter att ha kört moped hem.

Annars idag har jag och Henrik varit hundvakter och Ludde och Betty och jag har övningskört för första gången!
De var jättekul! Jag var väl ingen supertalang men jag tror ändå jag var ganska duktig med tanke på att de var första gången jag körde bil. Synd bara att vi kom igång så sent med övningskörandet, hade ju kunnat börja förra året.


Nu hade jag tänkt lägga upp dagens låt också, med tanke på mitt bloggnamn och på att det är första bloggdagen
blir låten givetvis, Cotton Fields med Creedence Clearwater Revival


Kommentarer
Postat av: Annabanana

Hihi jag börja övningsköra för typ en månad sen och jag får ta körkort i november xP Så du är tidigt ute^^

2010-09-26 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0