Just nu...

Sitter jag i soffan i datarummet hemma hos Henriks föräldrar i Enköping.
Jag fick ett glatt välkomnande av Leo (Henriks hund) som slickade bort mitt smink
och låg och myste i mitt knä (han tog upp halva soffan också).

Det händer inte så mycket här, imorgon ska jag köra bil till stan i Enköping, vi får se hur det går!
Sen ska vi kika runt lite på affärer! Dom har en mysig stad här, liten dock inte så överdrivet trevligt folk...

På fredag blir det Stockholm och lördag Uppsala så vi har lite å göra. Vi kommer hem på tisdag igen :)


Egentligen har jag inte så mycket att säga.. jo jag har solbränt mig jättemycket i ansiktet, jag som nästan aldrig bränner mig, vad händer?

Men de var inge vidare intressant de heller så nu ska jag sova!
Godnatt =)

Varning för 11 minuter lång, men bra låt!


Kommentarer
Postat av: Dannie

låter vettigt ;)

2012-03-08 @ 19:42:33
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0