Carry onward

Hej igen! Nu sitter jag parkerad i soffan och tar det lilla lugna!
Har varit och firat mamma som fyller 53 idag! Jag har ingen bild för hon hatar att bli fotad...
Jag tog mig faktiskt friheten och fuskade med lite Västerbottensostpaj och en liten bit tårta. Pajen var god men
tårtan blev jag nästan bara äcklad av eftersom jag inte är van det söta.

Var iallafall nöjd med föregående veckas viktnedgång, -0,6kg. Helt okej och det börjar kännas av!

Imorgon är det tävling, dragrace i Ljusvattnet så de är årets sista tävling. Ska faktiskt bli kul, trots att jag kraschade på senaste crossen i Tvärålund. Inte så mycket som kan gå fel när de bara är rakt fram. Utom att skotern kan gå sönder möjligtvis.

Två bilder från idag:


Dagens kalas klädsel




Min nya bikini!




Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Britt Johansson

Så duktig du är, fortsätt så! och vilken superfin bikini. Hoppas det går bra med skotertävlingen men ta det lungt bara. Förstår att Du tycker det är superkul. Ha en trevlig helg!

2012-03-17 @ 11:19:22
Postat av: Sofia - mitt liv med LCHF

Duktig du är, kämpa på! :)

2012-03-19 @ 10:48:00
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0