Tillbaka igen!

Nu är jag tillbaka efter ett oplanerat? vinteruppehåll. Jobbat massvis, firat jul, sett massa NCIS m.m.
Nä men de har som sagt varit lugnt och allt jobbande kommer ju kännas fint i börsen i januari...

Saker jag funderat på lägga ut pengar på:

•Skoterkort
•Gymkort
•Delar till smyckestillverkning

Sen blir det säkert en hel del mer, och skotern lär väl säkerligen kosta lite att få i fin tävlingsform...

Fick finfina julklappar iår bl.a.


Smalare versionen av volume master


Ljuslykta från Kosta Boda

Kamera
Elvisp
Stavmixer
Teddypläd (mysigaste filten någonsin)
Fler ljuslyktor
Halsband
Sminkpensel
Ska få en skoterhjälm också...

Ja typ nått sånt...


Jag har köpt så fiiina skor också (eller Henrik köpte dom för han var skyldig mig pengar) Looove them



Nu skulle jag bara haft vanliga sneakers också... Mina Rebook sjunger på sista versen efter typ 2 år, om inte mer.

Har funderat på en till tatuering också den skulle nog se ut såhär:



Antingen på armen eller skuldran, något jag kan stå för helt enkelt :)

Dagens låt blir Weak med Skunk Anansie








Återkommer! :)


Kommentarer
Postat av: nadde

hej har nyligen skaffat blogg ta gärna en titt;)

2012-01-07 @ 10:15:13
URL: http://nadiiassecret.blogg.se/
Postat av: helena

Tack snälla :). Ska vi följa varandra på bloglovin?

2012-01-07 @ 16:24:44
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Den låten är så bra!

2012-01-08 @ 08:32:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0