Ödets ironi...

The story goes... Nu var det såhär att jag shoppade ju i fredags, ganska mycket och jag köpte allt smink från Bodyshop iaf hihihihi... men just nu har det inget med saken att göra, saken handlar om en viss tröja jag köpte från Kappahl i fredags då. Blev genast nerkärad i den och tänkte att denna måste jag bara köpa.
Den gick loss på 299 kr från början, lite saftigt kanske men som tur var hade jag rabatt checkar så den hamnade på 179 kr.
Gick nöjd ifrån Kappahl och tänkte att nu hade jag gjort ett kap, och jag är ursäkta språket men jävligt nöjd med tröjan, tills nyss. Går in på Kappahl.se och ser MIN TRÖJA för ynka 60 kr! Ilskan där... hehe men jag köpte en till liksom bara för att... jag gillar ju den så mycket. Men är det inte typiskt så säg?

Samma sak hände i somras när jag köpte min mobil. Lallar in på cyberfoto, hostar upp 3,500kr av min kära lön för att finna att Mediamarkt och Elgiganten rear ut den för 2,200kr veckan efter! Den gången var de ju ingen ynka hundring de handlade om heller utan 1,300 kr, hur kul kan man inte ha för dom pengarna liksom?

Henrik säger att jag har dålig karma....


Den omtalade tröjan.....

Förövrigt är jag fortfarande sugen på att tattuera mig igen...


Den på andra handleden


Och någon av dom på skuldran.



Den jag redan har när den var alldeles nygjord.


Skippar musiken och bjuder lite på Magnus Betner istället!



Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0