I nyans av blått

Nu var de ett tag sen igen.. kan ha som bortförklaring att jag mest surfat på mobilen...

Men nu är jag här igen!

Idag så var jag på stadium och checkde in färgade täckbyxor och hittade många granna exemplar men mina favoriter var blå såklart (de var väl de jag var ute efter också iof) men de var ett problem, priset var inte lika vackert. Men efter att ha konsulterat med mamma kom vi fram till att jag förtjänade dom!


Såhär (ungefär) såg dom ut och gick på saftiga 1500 kr
Men behöver man nya täckisar så behöver man!

Kanske t.o.m. köper matchande mössa



Första skoterracet var i helgen, gick väl inte sådär strålande för mig, men desto bättre för min teamkamrat Stina som kom etta!

Nu ikväll tog jag och Henrik och for till stallet och vi tog med oss Ludde the dog som var jätteglad och tyckte de var superkul. När han försökte valla Doris idiotförklarande hon dock honom bara med blicken. Doris hade fått ny och fin utrustning så de var lite extra kul att rida faktiskt.


Men egentligen, helst av allt vill jag bara resa långt bort till ett varmt land och steka i solen, bara skita i alla måsten och använda lönen till det, meeen samtidigt måste man ju vara realist.
Nu ska jag klä på mig och gå på långpromenad med Ludde innan de blir myskväll framför tv:n.

See you soon (I promise)



Uttjatad men bra och så sann text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0