Räddaren i nöden

Min hud har varit i uppror ända sen jag provade en produkt som hette Sebamed Liquid Face & Body Wash.
Mitt känsliga ansikte fick eksem anfall och de var inte alls att leka med.

Det blev till att dra fram plånboken och köpa räddarna i nöden, mina nya favoritprodukter:


Bodyshops Aloe Calming Facial Cleanser

Bodyshops Aloe Calming Toner

Bodyshops Aloe Soothing Day Cream.


Så nu har det blivit lite bättre iaf, kan fortfarande inte sminka mig eller så men helt klart betydligt bättre.



Just ja, vann en tävling häromdagen, priset var en Too faced Primed and Poreless Bronze Tint Face Primer


Den hittar du även HÄR


Sen en sista sak, våran förening och Portugalgrupp har börjat med en blogg inför resan till Portugal som ni borde kika på på här hittar du den: Ung Gemenskap


Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0