Jag anar ugglor i mossen...

Nu var de länge sen uppdatering, I know. Jag har inte haft orken, men nu har den återkommit så här kommer ett inlägg Uppdatering sen senast!

Kellie forstsätter växa och är alltid ute på nya äventyr




Jag har klippt mig! Var i stort behov eftersom senaste gången var september/oktober förra året!



Tävlat i skoter, Burkacupen dragrace i Skellefteå


Bild tagen från Skelleftesnoskoter.com

Och det gick såhär:




Börjat komma igång träningen, var på Kick'n'Box och Zumba förra veckan och Zumba var så sjukt roligt!
Därav har fått nya träningskläder av snälla mamsen från stadium



Brallorna är betydligt mer lila i verkligheten.



Försökt mig på en sotad sminkning med svart och lila, gick väl helt okej.







Och för någon dag sen såhär började jag ana ugglor i mossen...



Detta skedde på Lindex...

Och något som skedde alldeles nyss var att jag blev kär... I ett par converse..


487 kr + 60 kr frakt från Asos.com eller 42 engelska pund =)


Nu har jag sammanfattat det mesta tror jag! Den här gången ska de inte dröja så länge till nästa uppdatering!



Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad kul att Zumba var roligt. Måste testa någon gång jag med. Så himla söt katt du har!

2011-02-08 @ 23:23:22
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Coolers! :D DEt gillas!

2011-02-09 @ 08:13:52
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0