Tisdagkväll

Hej igen! Varit en lugn dag idag, skola ett tag sen hem för sova en stund. Gick även på en 50 minuters promenad med Ludde både igår och idag, idag gjorde jag dock misstaget att bara ha tunna jeans när de var 11 minusgrader, men jag kompenserade ju med dunjacka!

Lämnade sen igen Ludde the dog till Robert, min bror och stannade en stund på kaffe och fika vilket var trevligt!

Idag har min andra bror Tobias beställt en ny(begagnad) skotermatta till min lilla räcer så snart får den förhoppningsvis bättre grepp inför kommande tävlingar.

Nu när jag ändå tar upp mina bröder så har jag ju faktiskt en tredje också, Mikael men jag vet inte om han har gjort något så häpnadsväckande idag, men han har nyligen startat eget företag så om ni ska lackera bilen eller köpa lack i Umeå så gör det hos honom!


Tänkte passa på och tipsa om min nya favorit hårprodukt som jag vann i Hårizonts julkalender.
Den heter Uniq One


The effects:
1 Repair for dry and damaged hair
2 Shine and frizz control
3 Heat protection
4 Silkiness and smoothness
5 Hair colour protection / with UVA and UVB filters
6 Easier brushing and ironing
7 Incredible detangling
8 Long-lasting hairstyle
9 Prevents split ends
10 Adds body


Jag tycker den håller allt den lovar! Man sprayar bara på i fuktigt hår och voliá. Läst en del recensioner som älskar allt med den utom lukten och den har en ganska stark lukt (som jag även tycker luktar gott) men om man nu skulle störa sig på den så försvinner den nästan helt när man fönar håret och blir betydligt mildare när håret självtorkat.

Jag ger den ♥♥♥♥♥/♥♥♥♥♥ dvs, bästa hårprodukten jag prövat!.

Härnäst tänkte jag pröva Aussie för färgat hår (shampoo och balsam)



Avslutar med lite Guns n' Roses.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Johan Marklund

Grymt bra låt!

2012-01-25 @ 00:34:15
URL: http://niloim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0