Snart jul

Snön faller ute, vi har ätit julskinka, druckit julmust nu saknas bara jullåtarna!

Jag får värsta julstämningen, jag älskar allt med jul särskilt att inhandla julklappar.
Så nu kikar jag runt, har redan handlat första julklappen :)

Vad önskar ni er i julklapp? Själv önskar jag...

Shiseido Makeup Eyelash Curler


Too faced Enchanted Glamourland


Presentkort på Eleven.se



Silverring från Albrekts guld





Skjorta Nelly.com



Pengar


Presentkort på permanent ögonfransböjning - Skärgårdsspa
•Guldkort - Storsjöhallen
• "Berättande sminkning" - Make up store
Och massa annat...

Ha en mysig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer inte vara besviken på Shiseidos ögonfransböjare!! Den är utöver det vanliga! Grym!

2010-11-11 @ 19:33:56
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0