Denna vinter


Huvva! Var redan förkyld och sen blev det ju inte bättre av att man var och körde skoter i helgen utan det har varit horisontellt läge i två dagar i sträck med snuva, halsont, hosta och lite feber. Har försökt kurera mig men halstabletterna tar inte på rätt ställe, så jag har slagit nytt rekord i vattendrickning istället!



Verkar vara många som är förkyld just nu!


Och en annan sak, jag har haft världens julstämning idag och bara gått och kraxat jullåtar, velat göra pepparkakshus, baka pepparkakor, you name it! Så tillslut köpte mamma pepparkaksdeg åt mig, hon orkade inte lära mig hur man gjorde deg, så snart blir det bak!

Men tänkte att jag kan bjuda på lite skoterbilder i denna misär.












Nej, snart ska jag snora mig till sängs för att orka med en dag imorgon med!
Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Matilda! Jag tycker att du ska uppdatera din blogg oftare! :D För jag gillar den^^ Så du vet ;)



Krya på dig btw :)

2010-11-25 @ 20:23:26
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp exakt den köpte jag! :D Men har inte hunnit prova den, men har hört att den ska göra underverk x) Därför jag köpte den :P

2010-11-28 @ 17:45:45
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0