Aim for the stars and reach for the moon

Nej jag har inte dött jag har bara levt livet lite mer än vanligt. Jag har verkligen kommit igång med tyngdlyftningen och träning överhuvudtaget och jag mår toppen.
Har även idrott 3 ggr i veckan nu på skolan så blir sammanlagt 6 träningar i veckan och för att hänga med så blev det att gå på stadium idag med mamma och det här är vad som blev köpt
 
Ett par byxor två t-shirts och ett nytt linne. Byxorna är förövrigt 3 storlekar mindre än mina gamla träningsbyxor vilket känns fantastiskt :) Tack mamma!
 
Sminkade mig (ordentligt) för första gången på länge igårkväll innan vi skulle på middag på Plaza och jag blev riktigt nöjd!
 
Vädligt dålig kvalla, det är taget med "egofotoläget" på mobilen.
Mina fransar, upplever dem faktiskt längre efterr användning av isadoras growth serum och mascara.
 
Har tänkt på massa saker jag ska skriva men de har helt fallit i glömska så får ta det en annan gång!
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna Sugarprincess

Åh vad kul att det går så bra för dig med träningen! Önskar att jag hade samma motivation haha.

2012-09-20 @ 18:34:55
URL: http://sugarprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0