Progress

Hej igen! Livet rullar framåt, gör framsteg med, gått ner 3,6 kg på 11 dagar. Men nu räknar jag inte på nå mer den här veckan, kanske nått hekto bara. Jag är nöjd i varje fall! Och inte har jag fallit in för temptation, det har varit fetisdag, jag har varit på kalas och alltid har det stått massa gott framme, men jag höll god min med mitt kaffe jag!

På stan idag köpte jag ett nytt snyggt nagellack med Henrik som smakråd!


Essie Sexy Divide heter det och ser ut så här efter två lager penslande (med några timmars mellanrum) tummen upp!


Ett tips ang. nagellack är att aldrig använda aceton eller nagellacksbortagningsmedel som innehåller olja för eftersom naglarna suger åt sig olja kommer den suga åt sig en del av färgen när du tar bort lacket och på så sätt får man lätt missfärgade naglar.


Blev ett fint linne från ellos plus lite annat idag också!


99 kr på Ellos



Sen kommer jag in såhär lite passande i slutet, en bild som jag faktiskt är nöjd med, speciellt mina ögon. För några veckor sen är den tagen.



Sen en låt såklart, må vara radiouttjatad men ljuder fortfarande fint i mina öron!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Braaaaa gjort!!! :)

2012-02-25 @ 22:04:55
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/
Postat av: Dannie

tack så mycket! ;D känner mig asnöjd

2012-02-26 @ 13:12:03
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0