Denna helg

Det har varit en rätt lugn helg på fredag gjorde vi verkligen ingenting.
På lördag var jag ute på stugan och på kvällen färgade jag håret på Henrik, samt luggen och en slinga på
mig själv, blev riiiktigt nöjd och önskar nästan att de hade blivit ännu rödare.




Syns inte så bra men sådär något så när!


Sen idag så var det kalas när min kusin Johan fyllde 21! Jag var på H&M och köpte presenter,
en hood, en skjorta och en t-shirt. Riktigt fina!

Annars har jag sorterat i garderoben, tvättat kläder och rengjort mina sminkpenslar






Och just ja, i lördags bakade jag en LHF tårta som såg ut såhär:



Inte så överdrivet god men helt okej. Jordgubben i mitten var godast!


Imorgon blir det lite mer om Morrocan Oil och Essie, så hold on be strong!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Knastroll

Nu ska du bara ha en fin bild på mig och säga grattis:D

2012-02-27 @ 02:33:24
Postat av: Sofia

Vad var det för tårta? :D

2012-02-27 @ 21:06:32
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0