Idag så känner jag mig duktig!

Allt började imorse, ställde mig på vågen: -1,4kg på en vecka SCORE! Nu är det bara 0.9kg kvar till mitt första delmål, 10 kg.
 
Inspirerad så gick jag hem med Ludde som vi varit hundvakt åt till min bror Robert. Därefter gick jag till jobbet å jag och en annan vikarie satt och planerade vilka helger vi skulle arbeta framöver.
 
Därefter traskade jag hem igen, började diska. När jag diskat drog jag på mig träningskläderna och gick på ca 5 km promenad med Stina.
 
Efter jag kom hem från det har det varit en salig blandning av, dammsugning, golvmoppning, tvätta kläder och laga mat.
Men de resulterade iallafall i att jag har ett väldigt rent hem nu och  de känns bra!
 
Imorgon ska jag jobba 06.45-16.00 men på måndag ska jag fara och göra stan!
Har ingen bild och lägga upp idag så ni får ta det för vad det är, text helt enkelt.
 
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0