Fall's coming closer

Lite tankar om hur jag skulle vilja klä mig i höst
 
Klänning - BikBok 399kr, sjal - dorothyperkins.com ca 100kr, boots - skopunkten 299kr
En söt klänning vilket krävs en sjal och ett par boots för att göra det lite råare, enligt mig som inte gillar för sött.
 
Tröja - dorothyperkins.com ca 253kr, chinos - H&M 249kr, Converse - asos.com ca 477kr, örhängen - H&M 49,50kr
En slapp perfekt skolstart stil, de röda byxorna piggar upp den annars lite tråkiga outfiten.
 
Så det var det, löven har ju börjat falla och kylan bita, i varje fall idag annars har vi ju haft sommar nu dom sista dagarna.
 
Idag så vi på bio med Tobias och Eva och såg på The dark knight rises, Batman alltså och den var GRYMT bra båda tummarna upp, rekommenderar den till alla. Jag blev kär i en av skådespelarna också, eller alltid gillat honom men nu har de börjat verka kärlek banne mig!
 
 
 
Joseph Gordon-Levitt
 
Så idag bröts faktiskt mitt mönster med promenader, dessutom blev de gottande på bion, men de är bara ta nya tag imorgon!
 
Godantt

Kommentarer
Postat av: emma

hej vännen:) Det är tagit i ersmark. Erkmarsforsen om du vet vad det är? :) Otroligt fint! På våren forsar det som attan där, haha. Riktigt fränt" :)

2012-08-20 @ 18:25:57
URL: http://lifeofwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0