En städdag och dagens wanties

Idag har jag varit duktig och dammsugat och moppat hela lägenheten, var även hos sjukgymnasten och på maxi.
Jag fyndade idag med, foundationborstar brukar väl kosta från 80 spänn och uppåt med hittade en för 35 kr, great! Den var riktigt bra också.

Kikade lite på eleven.se och hittade lite goodies jag blev sugen på

Nagellack från Snowcrystal


Färgen heter Ice Green


Och denna Granite Green


För att matcha nedre nagellacket skulle jag vilja ha denna skugga från BM Beauty


Färgen heter Emerald Showers


Annars eftersom jag gillar ganska naturliga ögonskuggor skulle dessa kollektioner inte sitta fel, den övre
heter Earthy Princess Collection och den undre Burning Spirit Collection





Det var allt för ikväll. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: dannie

Haha hoppsan.. det blir en lååång lista här.

först rengör jag med produkter och underlagskräm från nimue.

Därefter lägger jag på en skinboost kräm från body shop, typ som en primer.

därefter en återfuktande flytande foundation från bodyshop.

sen täcker jag det övriga med cover all mix från Make Up Store.

På det har jag en mineralfoundation för att sudda bort eventuella ojämnheter! ibland tar jag också på puder men jag tycker inte det är nödvändigt till vardags! =)

2011-03-10 @ 16:09:10
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0