Friday I'm in love

Det har varit en lugn fredag. Jag och mamma var på stan idag och köpte ett par kängor som jag kan rida i.
Sen lagade jag god Pasta Carbonara till middag och har sen dess bara kikat runt på lite hemsidor.

En grej jag har gjort är att göra ett kollage i mer budget typ från Ellos.se here it comes!


Klicka på stora bilden för att komma direkt till Ellos.se!

Klicka på lilla bilden sen förstoringsglaset, för större bild.

Mina favoriter av dom såhär i vintertid blir nog oversize tröjan, jeansen, conversen och munkisen. Det kalaset skulle gå lös på 898 kr

I vår skulle jag nog dock köra på toppen, kjolen och även där conversen alltså 694kr... Om man bara hade pengar.... Är även kär i långskjortan =)


Var även på Zumba igår och här kommer min favorit zumba låt!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fina saker till bra priser det där.=) Sv, Ja jag funderar också på att passa på nu när det är lite rabatt.

2011-02-12 @ 01:08:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0