Ny tävling!

Ännu en gång så är jag med och tävlar hos Småstadsprinsessan!

Denna gången tävlar jag faktiskt om att låta er tävla också.
Jag tävlar om tre set av Eleven.se's borstar Eleven Make Up Set Mayfair Pink. Om man vill kan man även vara med och tävla om ett Too Faced Teddy Bear Hair Brushes Set (2010) till sig själv.

Bilden är en länk till borstarna på Eleven.se

Om jag vinner tävlingen kommer jag alltså behålla ena setet själv och recensera här i bloggen samt att jag kommer tävla ut två set med borstar till alla läsare :)


Bilden är en länk till alla andra som vill tävla



Jag läser Småstadsprinsessan blogg för att jag tycker hon verkar som en
härlig tjej med stort hjärta och bra syn på livet. Hon delar även med sig om
massa tips på både bra skönhetsprodukter och hemmaprylar. Det är en stor blogg
men trots det så ger hon en inblick i sitt privatliv och är öppen angående det mesta.
Hon anordnar massor med tävlingar och jag vann själv en tävling typ 4:e gången jag
var med och tävlade som ger en lite insikt i att det inte är helt omöjligt trots allt.
Vad kan jag säga utom att det är en toppen blogg? Inget.



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0